Breaking News
Loading...
Wednesday, April 25, 2012

Pendapatan side income melalui Gushcloud



Menjana pendapatan onlineHari nih aku nak kongsikan dengan korang-korang semua tentang satu lagi company yang menyediakan peluang kepada kita semua geng-geng blogger dan jugak penguna laman sosial seperti facebook,twitter dan sebagainya.Mungkin Ramai diantara kita yang telah pun Menyertai Says,churp-churp Nuffnagg,Advertlets dan sebagainya Bagi mendapat pendapat Online Bagi aku Dengan wujudnya syarikat yang menyediakan Perkhidmatan mcm ialah satu peluang Untuk student2 atau geng2 yang suka online.Macam aku aku dah join banyak syarikat-syarikat yang bagi peluang untuk kita jana pendapatan sampingan and sepanjang aku terlibat dalam benda nih aku dah cash out daripada SAYS sebanyak RM500 sepanjang aku join benda nih....duit dari Churp-Churp plak sepanjang aku join aku dah dapat RM50 and Nuffnang x dapat G advertlet pulak maybe aku bakal cash out dalam waktu terdekat nihh.Motif aku bagi tau semua nih bukanlah aku nak belagak ke ape...aku tahu ada yang lagi tinggi duit dia daripada aku ada yang cash out ratus-ratus tiap-tiap bulan tapi depa just segan nak bagi tau or malu la kot.Aku bagi tau semua nih pun sebenarnya just nak bagi Inspirasi atau  semangat kepada semua orang supaya mereka semua nih tahu bahawasanya nak buat duit online nih tidak mustahil dan sebenarnya sangat mudah dan senang cuma nak jadi jutawan x boleh la...Tapi kalau kena dengan gaya dia boleh juga hahaha...aku pun sebenarnya join benda-benda nih just untuk duit poket ja..and aku rasa puas haha And Hari nih aku Join satu lagi Gushcloud yang lebih hebat daripada Say.my, So kalau korang semua Berminat boleh lah clik Link bawah nih

peribahasa aku buat
  "LAGI BANYAK KITA JOIN LAGI BANYAK KITA DAPAT DUIT "

2 comments:

Trica Jus murah said...

hoalaaahhh !

gnesop.com said...

wah.. Sop unya Says bari 70 hingget... malas nak cash out.. huhuhu

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved