Breaking News
Loading...
Wednesday, April 4, 2012

5 Best Free Chrome Extensions for Web Developers

ekepada all blogger and web Developers.... hari nih kau nak suggest kat hampa semua google chrome Extension yang berguna untuk korang semua edit blog korang dengan mudah dan lebih profesional... sebenarnya ada banyak extension yang boleh kita gunanakan bagi memudahkan kerja2 nak edit nihh tapi hari nihh aku just nak bagi lima ja sebab aku malas nak copy link dia satu so hari nihh aku just bagi lima ja yg aku guna sekarang and bagi aku sangat berguna dan senang la ...maybe kalau aku rajin aku akan bagi lagi buat masa sekarang lima nihh ja la hope it can help u all...
 1)MeasureIt!
edit blog size
dengan benda nih korang dengan mudah nak pastikan ukur size gambar2 online...

2)Lorem Ipsum Generator
di reka ikut suka

yang nihh x brapa sesuai untuk blogger tpi sangat penting untuk web development...sebab guna benda nihh dia akan automatik genered ayat apa2 ikut suka dia untuk kita copy paste dalam sample website yg telah di buat

3)web edit

edit semua website
Add caption












guna benda nihh korang boleh edit semua website sesuka hati korang selain itu korang boleh belajar sikit2
edit nihh just untuk offline view jew

4)GOOGLE SEO
cara tingkatkan seo



KORANG TEGOK LA SENDIRI APA GUNA DIA NIHH DIA NIHH AGAK POPULAR JUGAK 

SAMPAI SINIHH JA AKU BAGI LETIHH NAK COPY LINK NIHH AHHAHA 

0 comments:

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved