Breaking News
Loading...
Monday, April 16, 2012

Bina Kedai Online Full E-Commerce(part3)

Post hari ini adalah kesenambungan post daripada Bina Kedai Online  Full-Ecommerce(part 1 dan part 2)
so hari nih aku dah siap uploadkan Opencart kedalam Web Hosting dan untuk ini aku nak mintak maaf la sebab aku tunjuk tutorial sebelom nih guna tomato cart bukan aku x mo guna tomato cart tapi file dia terlalu besar and x muat untuk aku punya webhosting yg free nih hahaha biasa la barang free so aku just upload open cart jew...sebenarnya sama jew cuma tomato cart lebih perfect dan cantik la bagi aku...tapi kalau nak buat bussines opencart pun aku rasa sesuai dah..so sekarang nih aku akan bagi kat korang link macam mana bentuk kedai online yang aku duk ajar kat hampa tuhh..kedai yang lengkap dengan currency RM update,lengkap dengan header yang menarik...system order yang mudah,mempunyai pelbagai jenis cara pembayaran tapi untuk ini aku just install satu jew sebab malas aku nak install paypal jap g korang semua terbayar betoi mampuih aku nak cari barang...hahaha and semua barang dalam nih korang boleh cuba beli... free jew sebab ianya hanyalah contoh so kalau berminat cuba buka 


jika kedai ini terlalu lambat nak load sila bersabar ini kerana aku mengunakan domain and hosting free so agak slow la korang paham-paham sendiri la...
untuk sesiapa yang nak tgok bahagian admin korang boleh contact sye melalui facebook sebab kalau bagi dekat public
takut linkup punah habis kedai tuh hahahaha

so tutorial membina kedai online tamat dekat sini saja sebarang pertanya atau masalah bolehlah comment tQ

0 comments:

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved