Breaking News
Loading...
Friday, April 20, 2012

Apa Kebodohnya Blogger Umno nih

hahaha serius lawak aku ada terbuka satu blog umno nih sebab aku baca tajuk Entry dia macam menarik "
HOT NEWS !!! KONDOM DI JUMPAI DI KHEMAH MAHASEWEL DATARAN MERDEKA ???" aku pun bukalah pastuh aku tengok la gambar yang dia tunjuk nihh



hahahaha emm hampa tengok gambar nihh  ada nampak macam pelik dak???hahahahaha ada ka patut tunjuk gambar sebelom lantai warna merah cantik jew bila di zoom yang warna merah bertukar jadi pasir and warna kelabu hahahhaha pastuh aku cuba la tgok link blogger umno bodoh yang ada dalam blog tuh semua update benda yang sama...nampak sangat la depa semua bodohh hahhahaha
kepada blogger2 umno yang bodoh kalau nak fitnah orang pun fitnah la bagi nampak cerdik sikit...nihh nampak bodoh sangat....nihhh hampa boleh la melawat blog umno ngek hahaha aku nak bagi link pun x dak selera

sorry aku bukan nak berpolitik ke apa tapi bila tengok orang fitnah orang guna teknik bodoh nih aku jadi bara dalam

0 comments:

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved