Breaking News
Loading...
Tuesday, April 24, 2012

Jom Berhubung Dalam Google Plus

Hari aku sajalah buka account Google Friend Connect nak tengok jumlah maklumat Follower aku yang ada dalam blog aku.First aku baca announmen terus mata aku terbeliak baca ayat nih " we are retiring Google Friend Connect "Lepas tuh aku sambung baca balik  "  for all non-Blogger sites on March 1, 2012.  " lega balik hati aku lepas baca ayat nih hahaha aku ingat kot semua Follower aku akan hilang dah hahaha...walaupun ada 305 orang ja tapi penat owhh nak dapat banyak tuh pon hahahaha....Sapa yang buat website x Guna Blogger makna dia habis la semua follower dia hahaha...and aku rasa lepas nihh maybe Google Friend Connect akan RETIRING Untuk blogger plak suatu hari nanti ini kerana Google nak bagi laluan kepada Website Terbaru depa iaitu Google Plus yang lebih baik dah lebih professionial la..so sebab tuh la google friend connect nih diorang nak hapuskan, aku pun motif  aku post Entry nih pun sebenarnya  just untuk suruh hampa semua follow aku jew hahahhaha and yang mana dah follow aku or yang belom follow tuh follow la aku dalam Google Plus hahaha bukan apa just nak keep in touch ja...kalau apa-apa jadi senang  so kalau korang nak follow korang bleh clik sebelah kanan blog aku nih ada butang sampankertas in (gambar google plust ) Follow



or clik ja bawah nih hihihi :)

dia nih mai melawat aku time aku duk tulis entry nih ahhaha

0 comments:

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved