Breaking News
Loading...
Monday, April 9, 2012

Menabung dalam Internet

Menabung dalam internet tajuk untuk hari nih...sebenarnya aku just nak memperkenalkan kat korang semua satu website yang membayar kita untuk kita review diorang punya iklan and review diorang punya email..dan aku dah buat kajian dengan mendalam dah sebelom aku post kat dalam blog nih website nih bukanlah website scam masuknya x tipu la so boleh dipercayai punya,so duit yang dia bagi tak lah banyak sangat untuk setiap review tapi bagi aku dia most better la dari nuffnag and adverlets nih...
and satu g yang aku tertarik pasai website nihh dia mengunakan system piramid mcm scoreA tuh...lagi banyak downline korang lagi banyak la duit korang....and lagi bestnya register semua free jew x yah bayar satu sent pon...dia punya level sampai level 10 so aku tengok dalam pengiraan dia kalau ramai-ramai join rasanya tahun depan boleh bawak keluar Ipad kot guna duit nih...
WordLinx - Get Paid To Click
so kepada sesiapa yang nak menabung di internet tuhh mehh la join free jew  keja click ja pun dapat duit hihi
satu g dia bayar kita duit USD hihi banyak gak la kalau convert jadi duit RM nihh


alang aku post aku nak promote  clicksense jugak  sama ja macam wordlink tapi yang punya sistem refferel tak brapa nak best tapi apa pun duk main clik2 ja la nihh duit aku dah ada 5USD haha duk rilek ja kalau rasa rajin click pun dah boleh dapat 5 USD....so korang kalau jenis rajin gila bab tuh compom boleh dapat ipad hahaha



and bila korang dah join rasa macam sikit sangat duit yang depa nihh bagi so kat sini aku nak bagi tau la bukan senang nak dapat duit nihh haha event buat business apa pun semua susah perlukan kesabaran...orang yang x tau business nih ja yang percaya ada business  walau pun baru join dah boleh dapat 30K sebulan hahaha (aku perli budak scoreA)

join lah ye kepada yang free jew x de buat keja apa kita duduk depat laptop click iklan cukup setahun kira bawak keluar ipad sama nuh hahaha
so sampai si nihh ja bubye

0 comments:

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved