Breaking News
Loading...
Saturday, July 2, 2011

HEADER YG CUN DAN MENARIK YG PENAH AKU TGOK

tuan2 dan puan2 selamat datang ke anugerah juara HEADER sampan kertas (AJHSK)
oke sekarang nihh aku mulakan dgn tempat ketujuh header paling cun
tempat ketujuh
header dia aku ckp cun sebab dia nihh la owg petama yg ajar aku berblog nihh haha sebab tuh la aku calonkan dia jadi pemenang ahaha

tempat keenam

header dia nihh aku menangkan dia sebab header dia nihh berwarna warni hahah cun gak la

tempat kelima
nihh plak menang sebab lembu tuhh boleh kunyah rumput dah tuhh bertelur kan ayam tuhh yg aku heran tuhh so sebab keunikan tuhh la aku bagi dia menang

tempat keempat

dia nihh super hero so kalau aku tak masukkan dia sebagai pemenang t dia merajuk habis la bumi kita kena rosakkan oleh raksaksa2 jahat hahha

tempat ketiga

hihi blog nihh aku bagi dia dapat tempat ketiga sebab header dia betoi2 cun dgn cute sama mcm tuan blog nihh cik kepal haha..

tempat kedua
nihh plak dapat 6ber dua sebab header dia pehh memang cun la siap bleh kawal g mata gerak ikut kite punya mouse memang dasyat la haaha tpi dia dapat 6ber dua sebab ade header yg lagi cunn haha

oke sekarang nihh aku mengumumkan pemenang header paling cun dlm dunia blog..
pemenang tempat pertama jatuh kepada....
fatin lyana hahaha
dia nihh menang bukan sebab header dia yg elok or ape tpi gambar yg ade dalam header dia tuhh yg buat dia menang hahaha kalau korang tak caye nihh aku tlog zoom kan hahah

hahaha toy tak ckp aku cun kan hahaha

emm tpi ade satu g header yg cun header dia nihh aku nak copy pun tak berani sebab terlalu cun cantik menarik tertarik memang da bom la
so kalu korang nak tengok sape dia korang blehh tekan kat sini pemenang yg sebenar

so harap korang berpuas hati la dgn cara pengadilan aku hahaha sape yg tak tercalon jgn marah atau merajuk hahaha maybe aku tak tgok g header korang hahaha...

sekian terima kasih esok jgn lupa beli berita harian tuk baca berita penuhh anugeraH JUARA BANNER SAMPANKERTAS

13 comments:

Sabella Mohamad said...

hak'oh
memang cunn la

Master Tora said...

haha kira setuju la dia jadi pemenang ahaha

Elie Lily said...

tak mampulah nak pakai header cun melecun ni..elie mmg tak pandai nk mengedit bagai ni..
hahha

Master Tora said...

header Elie pun cun pe hahaha...

Dekcik said...

header dekcik x ok kew?? haha.

Master Tora said...

huhu header dik cik comey gak ahaha cuma sebelum nihh tak tgok g hihi kalu tidak mesti dapat no satu hihihi

ika said...

alaaaa~ asal rapunzel nye header x menang? haha~ ;P

Master Tora said...

rapunzel past nihh i bagi u duk no satu hahha don worry

FIZGRAPHIC said...

hihi..thanks bro..
ada jugak tersenarai tue..

Ayeem Jemain said...

cam cilake. hahaha.

Master Tora said...

HAHA...let la ayamm

joesekini said...

header aku..? HAHA

Anonymous said...

Ya, mungkin karena itu

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved