Breaking News
Loading...
Monday, July 25, 2011

Iktiar Hidup Di UiTM

hari nihh aku nak kongsi cerita bertapa peritnya bertapa susahnya hidup sebagai seorang pelajar UiTM COURSE DIPLOMA IN COMPUTER SCIENCE apa pun sebelum korang baca play dulu lagu nihh hahaha baru bila korang baca ada feel sikit hahahaha



Dulu waktu zaman sekolah cikgu ckp bila kita masuk ke University nih kita bebas nak buat keja ketidak, kerja Umah pun lecturer tak bagi tiap-tiap hari mcm cikgu,emm apa yg cikgu ckp tuhh memang betoi kita bebas nak buat keja atau tidak tpi kalau tak buat kerja carrymark lecturer bagi rendah la...pastu betoi la lecturer memang x bagi keja Umah hari mcm cikgu tpi Lecturer selalu ckp "esk sye akan buat Quiz and Quiz will cover 10% carrymark"so walau pun tak de kerja umah kami terpaksa stdy jugak supaya kami mendapat carrymark yg tinggi tuk final.....

Selain itu jugak kami pelajar COMPUTERSCIENCE terpaksa belajar subject2 yg sangat pelik contohnya CALCULUS I,CALCULUS II,ALGEBRA semua subject2 nihh adalah subject yg banyak membunuh pelajar2 COMPUTER SCIENCE


gambar yg ada atas nihh adalah contoh calculus II

calaculus II adalah satu subject yg digeruni oleh semua student COMPUTER SCIENCE walaupun aku dah berjaya menewaskan calculusI tpi calculus II nihh aku rasa mcm nak pecah otak bila nak bila stdy dan 2 jam yg paling lama dlm hidup aku adalah waktu kelas Calculus II

nihh plak subject JAVA Object-oriented Programming


setelah kami berjaya belajar C++ programming pada part1 dan part2 dan part3 kami terpaksa belajar satu lagi bahasa Computer iaitu JAVA.java nihh aku nak ckp kat korang aku pun tak tau g apa tuhh java Object-oriented Programming yg pastinya kami belajar buat program,dan pada 26/7/2011 kami akan mejawab TEST yg pertama kami dlm course nihh




nihh plak subject eco subject niihh aku rasa paling best la hahaha walau pun boleh tahan susah
tpi time kelas nihh enjoy ja sebab letcturer yg spoting dah tuhh tuk pengetahuan semua owg lecturer aku nihh sebenarnya pelakon dlm cita ALI SETAN haha kira dasyat la aku ada lecture pelakon hahaha

bagi sesiapa yang nak ambik couse first sekali korang mesti minat math lebihh dari minat Computer sebab Couse nihh banyak math dari Computer bila kami tanya lecturer npe Couse nihh banyak math dia ckp Utk bagi otak kita berfikir macam math hahaha

the end

12 comments:

Falling . said...

gugu amek mekanikal tp ade subjek kaunseling.. plik betol..

Master Tora said...

haha....subject kaunseling tuhh tuk diri sendiri kot

ika said...

hooo~ dak SC rupanya~ rapunzel budak psikology tp de subjek statistik...jadah ape pun xpaham...

Master Tora said...

ika::wahh ika budak psikology ka?? nihh kira boleh baca minda owg la nihh uhh bahaya nihh....ahahaha kami pun kena gak belajar statistik tpi part 4 hahaha

UnKnowN_SHiNiGaMi said...

aku bdk science computer tapi ada subjek account..wtf..apa kaitan doe?? u better drop this cause aaa~hahaha

mikeyvio said...

dcs?? 1 kmpus ah. sya dpa. hehe..:)

Master Tora said...

missVivio::awk duk DPA kat U mana???

Unknown said...

nak msuk uitm,hehe

Master Tora said...

Amir Aizat msuk la......walau pun tekanan tpi best gak kadang2 ahahahah

orang lidi.. said...

usaha tangga kejayaan..hehehehe

fad*** said...

saya tahu java programming(siket)
walaupon saya umur 16 tahun..
kalau nak blajar online ader jer kat youtube...
skarang kan zaman modern, zaman teknology...gunakkan peluang ni...
nanti takde la kekok
yang kat dalam gambar tu nak buat list pakai for loop buat list sampai nombor yang tetapkan dekat section "how many numbers?"...
tapi saya lagi suka javascript
best la...rasa nak masuk computer science la...boleh jadi hacker...
visit my blog
HantuJavascript.blogspot.com

Master Tora said...

haha...dasyat la fad nihh

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved