Breaking News
Loading...
Thursday, July 7, 2011

pendekar sampan kertas episod satu(misi menyelamatkan si gadis)

aku berasal dari kampung alor ganu iaitu sebuah kampung yg melahirkan beribu-ribu pendekar handalan dah untuk pengetahuan semua org hag tuah dan semua adik beradiknya adalah rakan seguruanku bukan itu saja tun maharaja rela merong maha wangsa semua itu adalah rakan perguruanku....untuk dijadikan cerita ketika aku sedang berlatih ilmu terbaru iaitu ilmu tuk meramaikan follower tiba tuk guru aku panggil aku...

tokguru:wahai sampai kertas tok ada misi tuk kamu..

aku:misi ape tuk??

tokguru:misi menyelamatkan si gadis dalam istana jahat>>

aku:segala perintah tok guru akan sya lakukan..

tokguru:tapi kamu mesti ingat kamu akan menumpuhi 2 halangan yg besar sebelum sampai disana..

aku:tok jgn risau ini sampan kertas "sedangkan bah sampan tak karam inikan pula kemarau panjang"

tokguru:bagus bagus inilah semagat yg kita nak..

setelah itu bermulalah perjalan aku melalui slim river

aku mengambil masa 3 purnama tuk sampai ke istana jahat itu namun apa bila sampai di purnama ke pertama aku di datangi oleh 2 ekor makluk huduh seperti yg berada di dalam gambar dibawah aku sempat ambik gambar diorang guna hp nokia 3310 aku yg baru dibeli ehh silap nokia 3310 mana ade kemera haaha nak tipu agak2 la hahatak aku guna camera digital canon 25 megapixel

lalat:wahhhh ouummm taik taik sye nak taik

orang lidi hitam:aku owg lidi hitammm suke makan org utan ouummmm

aku:wahai kalian semua aku ingin lalu tlg beri laluan kepada ku..

orang lidi dan lalat:hahahaha nak lalu langkah mayat kami dulu khkahahaka

aku:oke fine kalu itu yg korang nak!!

aku terus ambik Ridsect dari poket aku terus aku semburkan kepada makluk gemuk huduh yg bernama lalat dan mulai detik itu dia terus menjadi lalat-pening dan terbang entah kemana...

dan tuk orang lidi hitam pula aku mengunakan teknologi liquid paper untuk memutihkan dia oleh kerana dirinya menjadi putih dia terus lari kesungai untk membasuh badannya...

maka tewaslah dua ekor makluk yg huduh lagi pelik itu..
dan aku teruskan perjalan aku dan apabila 2 purnama berlalu aku terjumpa seekor lagi makluk yg pelik....nihh gambar dia seperti yg di bawahh

aku:wahai makluk pelik siapakah kau??

makluk pelik:hag tak tau punya??

aku:kau main2 dgn aku ya si makluk pelik??

makluk pelik:hag tak tau punya!!

aku terus pejamkan mataku dan mengunakan deria ke tujuh aku tuk mengetahui siapakah makluk pelik ini setelah mengetauhi aku berkata

aku:aku dah tau sapa hag??

makluk pelik:hag takkan tau punya!!

aku:kau adalah mohamad saifuldin pakai moto ex5 duk umah taman lembah bujang fasa 3 no umah 31D study kat uitm merbok ambik kos science komputer>>>>hahaaha aku tahu asal usul mu khakahka

makluk pelik:maaakkkkkk dia tau nama cekkk waaaa waaaa waaaa;

setelah itu makluk pelik terus menangis sambil memanggil nama maknya dan berlari terus kedalam hutan sebab merasa malu aku tau nama dia..

setelah itu aku pun sampai di istana

aku pun masuk dan selamatkan sigadis

nihh lah gambar yg aku sempat tangkap sebelum aku belah


hensem tak aku dalam gambar nihh haha...
kalu korang nak tau mcm mana keadaan si gadis korang bleh clik terus clik gambar aku dgn dia nihh sekian tamat cerita pendekar sampan kertas episod satu.

13 comments:

TeKiTo_SHiNiGaMi said...

hahaha..fuck toi cita hg ni..."hang x kan tau punya" aku punya cita!!!damn u sampan..harap2 karam la nanti~..haha

miszatie said...

hahaha..sengal..

sampankertas said...

haha aku dah nak upgrade dah sampan jadi feri haha...

misZatie ape yg sengalnye...hihihi

Khairil said...

haha...apa pun tak bleh...

sop said...

Nice story. Suka dgn gambar :) look real. Huhuhu

sampankertas said...

haha nihh sye buat guna maya software bab tuhh nampak real hahahaha

Anonymous said...

sempoi la..cita nihh bila episod 2 nak keluar???

Nizam Ijam said...

suka kartun tuh :)

zaty said...

ahahaahah. macam lukisan adik aku je.

Cik Wani said...

ahaha.. nice entry!

btw jom komen link entry wani ni

http://akuazwani91.blogspot.com/2011/07/i-saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

thx a lot =)

sofeafaudzi.photography said...

hahaah... liquid orang lidi tu cam hareemmm. haha.. best arr ;)

sampankertas said...

sofeaFaudzi....haha tuhh la teknik nak hapuskan owg lidi hahahha..

orang lidi.. said...

jgn la ckp org lidi cm2..hahahah

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved