Breaking News
Loading...
Tuesday, July 5, 2011

cikgu ku tipu

dulu waktu aku darjah satu cikgu pesan kat aku

bermula dgn pesanan cikgu itu lah aku sentiasa bersihkan kawasan sekolah dan halaman rumah aku

dan aku jugak dianugerahkan pelbagai jenis hadiah sebab kerajin aku membersihkan sekolah dan aku jugak menerima anugerah pelajar terbersih dalam sekolah semua cikgu2 syg kat aku dan sentiasa memuji aku....

setelah aku dewasa aku berazam tuk bersihkan malaysia dgn harapan aku akan mendapat anugerah dari malaysia.....namun ape yg aku hajatkan tidak menjadi kenyataan aku baru ingin mengajak org bersihkan kawasan rumah mereka...
aku sudah ditangkap oleh abg polis yg bernama isa

kini baru aku tahu....ape yg cikgu ajar itu salah bersih itu adalah satu kesalah....kini aku menyesal.....dan berjanji tidak akan bersih lagi

7 comments:

syafiqakarim said...

haha jap.aku mcm paham maksud lain ;p

Bluewendy said...

hihihi..doddle yg menarik..keep it up dear..:) info yg menariK~

sampankertas said...

syafiqah hahaha paham2 kan hihihi
bluewendy tQ2 hihi

reza al-razi said...

huhuhu.. boleh pulak mcam tu kan.. nice entry.. ;-)

ika said...

msg kmu menDALAM! ;)

orang lidi.. said...

dlm sgt nie..hehehe

nor'ain_sunflowerz said...

bab merapu ang memei terel .. >,<
nice entry ...lalalla

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved