Breaking News
Loading...
Wednesday, July 27, 2011

pendekar sampan kertas(tarzan,guatertido,ayeem ayam)

( pendekar sampankertas siri melarikan diri dari ahli sihir)

akibat di sumpah oleh nenek kebayan ketika aku terjumpa dgn rapunzel....aku telah lari kedalam hutan dlm keadaan diri aku menjadi katak puas aku berusaha menbaca mentera yg di ajar oleh guruku tpi semua tidak berjaya dan ketika aku tengah berfikir cara untuk memusnahkan sumpah ini tiba2 aku terdegar satu suara yg menyalak oOoOOoooooo apabila aku memandang kearahnya terkejut aku melihat seorang jejaka yg kacak sedang bergayut seperti monyet dan menuju kearahku....dan berbicara dgn aku.


Tarzan:hey hag nihh maknusiakan??mcm mana hag blehh jadi katak nihh???

Sampan:aku kena sumpah dgn nenek kebayan...En Tarzan hag tau tak mana2 pawang yg boleh mansuhkan
sumpah nihh??
Tarzan:of couse la aku tau aku nihh king dlm hutan nihh semua tempat aku tau...ahahaha sambil
gelak buat muka belagak

Sampan:Boleh tlg bawak aku tak??dgn muka yg sedih hahaha

Tarzan:oke nohal la bro...





aku pun ikut la tarzan bergayut dari satu pokok ke satu pokok dan akhirnya aku sampai jugak ditempat yg dikatakan oleh Tarzan iaitu sebuah gua...dan tiba2 hp ipad tarzan berbunyi dan panggilan itu adalah dari mak dia menyuruhnya pergi ke kedai ahh cong tuk beli Garam 20sen
dgn kadar segera Tarzan terus balik kerumah tinggal la aku seorang diri di hadapab gua tersebut..

dan apabila aku menghampiri gua tersebut tiba2 gua tuh berbunyi??
GUA:arrzzzzzz
Sampan:emm siapa kau??
GUA:aku ada nama tpi ko panggil ja aku Gua
Sampan:owhh yeke Gua, Tarzan ckp ko nihh pandai,,betoi ke??
GUA:zZZZZZZZ
Sampan:WTF man wei GUA aduhh Boleh plak GUATERTIDUR
GUA:ZZZZzzzzz
Sampan:wei gua???bangun...
GUA:ye ye(dgn keadaan kelam kabut)emm ko nak tanye apa>>>aku ada pelbagai jenis tips kau tanye la ape pun.
Sampan:aku nak tanya mcm mana nak bagi aku jadi maknusia semula seperti sedia kala??
GUA:owhhhh yg tuhh aku pun tak tau kalau tips2 yg toooot,tooot,tooot tuhh aku tau la...
Sampan:cesh takguna punya tarzan hantar kat bomoh gila toot



aku pun dgn hampa teruskan perjalan aku ehh silap2 teruskan melompat aku dan tiba di satu kawasan yg lapang dan aku ternampak seorang maknusia separuh AYAM sedang memaksa Ayam2nya membawanya terbang aku cuba mendekatinya tuk meminta pertolongan

Sampan:salam En separuh ayamboleh tlg sye tak??
Separuh Ayam:emm kalu boleh sye tolong sye tlg la..
Sampan:aku tgok hag seronok ja di bawak olehh ayam2 hag nihh blehh dak bawak aku blik umah aku???

Separuh ayam:blehh jew tpi aku mesti convert hag jadi vector dulu baru ringan sikit aku bawak>>

Sampan:vector tu natang jadah apa??

Separuh Ayam:hag tak tau punya hag stdy dulu sampai habis course CS hag tuhh

Sampan:ohhh oke no hal la hahha
,

yg warna hijau tuhh aku la..hahaha


selesai dia convert aku jadi vector dan aku terasa ringanya berat aku pada asalnya 2mb bertukar menjadi 35Kb aku pun tak tau mcm mana dia buat ape cord actionscript yg dia masukan aku pun tak tau tpi yg tuhh tak penting yg penting dia bawak aku terbang balik ke rumah tok guru aku dan tok guru ku memusnahkan sumpahan itu dan aku berazam tuk membalas dendam kepada nenek kebayan itu





episod-episod pendenkarsampankertas

11 comments:

Ayeem Jemain said...

awat hang dok kat balong aku?

sampankertas said...

kat situ la satu2nya tempat paling lembut dan sedap tuk aku duk hahaha

Gua Tertidur said...

hahahaha...terima kasih bro..tapi apesal part aku sikit je nih...hahahaha..kasi la bnyk sampai 20 episod ke..tak pun jadi markas sampan nk layan stim..hahaha

ika said...

hahaha..xley blah la..rapunzel pun inteprem kejap yg ats tu..:P sampan cpt bls dndam pd nenek kebayan tau! Huhu..=)

sampankertas said...

ika nohal t sampan just ambik cermin potong ramput rapunzel mati la nenek tuhh ahahaha

ika said...

haha~ nnt buat smbungan tau...xsbr nk tgk nenek mati...jgn potong rambut rapunzel...nnt x kiut dah...huhu~

sampankertas said...

mana ada tak kiut nampak g kiut ade la ahahaha

Ema Razali said...

hahaha kesian, guatertidur sekali kena eh :D

cek mona said...

tarzan kacak? tak bole blah. hahaha
bes ah ade sambung2. mcm tengok drama. haha

Hafiz Al-Pazin said...

hahaha...banyak chantek...tarzan pakai spender je...sheksinyeeeee....suke la baru sejuk sikit....hahahhahaha

Hafiz Al-Pazin said...

hahaha...banyak chantek...tarzan pakai spender je...sheksinyeeeee....suke la baru sejuk sikit....hahahhahaha

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved