Breaking News
Loading...
Wednesday, July 13, 2011

pendekar sampan kertas episod DUA(terjumpa Rapunzel dan ahli sihir jahat)

ketika dlam perjalan pulang dari menyelamatkan sigadis aku telah memilih jalan darat tuk pulang ke kampung halaman ku ini kerana sampan aku telah disita oleh pakgard Uitm kerana tidak memiliki stiker UiTM...so terpaksa la aku berjalan kaki meredah hutan....setelah hampir satu hari aku meredah hutan tiba2 aku terdegar satu suara merdu yg sedang menyanyikan lagu"
Di bumi, lautan, di udara
Begitu banyak kisah tersimpan
Betapa besar keagungan-Nya
Semua ini dapat tercipta
Dengan…..
Indahnya…

Dunia khayalan, dunia impian
Dunia khayalan, dunia impian
Dimanakah kau berada?
Bawalah aku kesana
Kesana…
Kesana…
" aku terus menuju kearah suara itu semakin dekat aku dgn suara itu semakin merdu suara itu dan apabila sampai aku ternampak satu menara yg tinggi dan seorang wanita yg mirip Nora danish

apa bila dia ternampak aku terus dia berhenti menyanyi dan berkata kepada aku...


Rapunzel:heyy awk ni sape ahh??nape intai sye??(dialog owg KL besa la owg kl la kata kan)

Sampan:Mana ada aku tgoK hag pun perasan ...hahaha sambil aku gelak nak cover malu sebab kantoi

Rapunzel:elehh tak nak mengaku la tu :);

Sampan:hihihi emm boleh aku tanya pasai apa hag duk kat atas menara nihh???

Rapunzel:saye kena kurung dgn nenek kebaye yg ade kuase sakti,awk plak kenape boleh ade disini??

Sampan:aku ada sinihh sebab baru selamatkan sigadis daripada rumah berhantu....utk pegetahuan cik rapunzel sye nihh pendekar terhandal dlm alam nihh

Rapunzel:ohh yeke kalau mcm itu tlog la selamatkan sye dari gengaman nenek kebaye yg jahat nihh pleasee (rayu rapunzel),

Sampan:emm no hal la tpi awk kena jawab soalan sye dulu>>>

Rapunzel:soalan ape??

Sampan:kenapa rambut hag nihh panjang sangat??

Rapunzel:owhh itu jew ke ??rambut sye panjang nihh sebab sye guna shampooo bawang yg macm yg jackie chan pakai tuhh

Sampan:owhh yeke

baru aku nak selamatkan dia tiba2



aku tanpa berlengah terus aku ambik keris dan halakan kearah nenek kebayan itu....
sambil berfikir mesti nenek nihh pakai shampoo bawang gak sebab rambut dia tak dak uban satu pun...
dan tanpa bercakap banyak nenek kebayan itu terus sumpah aku menjadi katak.....


dan aku terus bertukar menjadi katak dan rapunzel menagis melihat keadaan aku aku pun terus melarikan diri sebelum aku dipijak olehh nenek kebayan dgn melompat kearah hutan .....bersambung.................
clik gambar tuk g ke blog rapunzel dgn nenek kebayan

10 comments:

ika said...

hahaha~ really nice story la...:D kelakar...asal adek teha jadi nenek kebayan lak? korg kenal ek? ish2...tragis2 cte nie...btw...thnxs selamatkan RAPUNZEL yg guna syampu bawang tu ek...haha~

teha said...

hahaha ~ nenek kebayan ? adoii ~

sampankertas said...

teha hahaha....nenek kebayan dlm watak nihh jew kat luar mcm paris hilton ahahah...

~bUih-bUih ciNta~ said...

haHaa...imaginasi habis..:)

Hafiz Al-Pazin said...

Kenapa episod Tarzan tak ada...cik sampan kene buat episod tarzan sekali......hehe

sampankertas said...

hafiz tarzan coming soon hahaha t rasanya dia mai selamatkan katak kot hahha

hamzah ian said...

lawak dow.. haha

EKIN said...

funny and interesting sgt cik sampan

cik bulan said...

sengal..hahaha

Sofea Faudzi said...

part gambar nenek kebayan tu aku x boleh tahan. kahkahkah..

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved