Breaking News
Loading...
Monday, August 15, 2011

Tutorial Adsense in my site





tadi lepas  buka puasa aku macam biasa check aku punya email tiba2 aku tengok ada satu msj dari Google aku pun dgn pantas terus ja buka  email tuh,, wah alangkah gembiranya  aku bila tengok aku punya pemohonan tuk google adsense telah pun di  approve oleh google adsense team,,,so mulai hari nihh aku nak ucapakan goodbye NUFFNANG YG KEDEKUT  dan ADVERTLETS yg duit naik 0.0001 sent tiap hari dan goodbye jugak kepada duit RM and Welcome USD$ you come timely i love u USD$ money....but iklan Adsense nih tak naik lagi dalam blog aku nihh sebab dia take time sikit tuk naik cause dia nak pilih iklan yg sesuai tuk blog aku nihh so lepas dia naik nih maka sempurna lah blog aku nihh,,so back to my title  iaitu Tutorial Adsense in my site aku nak ajar la sikit cara nak bagi google  approved korang punya permohonan senang ja korang just ikut step mudah nihh
1)korang go to www.docstoc.com/
2)register  docstoc dengan mengunakan email yg tak di block oleh adsense
3)Upload sebarang document  dalam bahasa English dah pastikan file yg di upload daripada open soure atau
pun korang buat story korang sendiri dan upload sehari dua file
4)complete 100%  profile dalam docstoc tuhh 
5)lepas dah complete upload,file document pun dah lebih dari 5  document
6)so lepas 2 hari register docstoc korang,cari docCash dlam web www.docstoc.com dan apply google  Adsense
7)selepas dah apply dan isi semua form yg diberi upload lagi document lagi banyak lagi bagus dan teruskan mengupload sehingga lah korang dapat email balas dari google adsense mengatakan account anda telah lulus..

sekian terima kasih :)
sebarang kesulitan boleh comment kalau boleh aku tolong aku tolong

4 comments:

harrazdani said...

nice info and tips bro...tp cam rumit jer....;)

gnesop said...

tahniah..
tp jaga2 yer sbb ubah kod adsense adalah di larang...
url gnesop.com dah dibanned tp nasib akaun masih aktif... huhuhu

Master Tora said...

haha oke sop,,harraz dani senang ja tak rumit mana pun

momo said...

hohoho...aku saje suka apply google add...mmg terang2 la kena reject kat email...hahaha..xtau ada tips camnie...hehehe
nice info^^

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved