Breaking News
Loading...
Wednesday, January 4, 2012

Ibu Nur Amalina beri penjelasan

Ibu Nur Amalina beri penjelasan Baru-baru ini kita di gemparkan dengan kisah Nur Amalina yang telah berubah. Saya tak mahu cerita lebih lanjut mengenai cerita yang kurang enak di dengar. Saya mengharapkan semua yang berlaku itu tidak benar, kerana Nur Amalina menjadi idola ramai pelajar-pelajar hari ini. Ini merupakan penjelasan yang dibuat oleh ibu Nur Amalina. Nur Amalina didakwa masih jadi pelajar cemerlang di universiti JOHOR BAHRU: Pelajar cemerlang Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2005, Nur Amalina Che Bakri terus cemerlang dalam pengajian perubatan di Universiti Edinburgh apabila meraih banyak pengiktirafan universitinya selain beberapa kajiannya diterbitkan dalam jurnal institusi pengajian tinggi di United Kingdom (UK). Malah pelajar yang mendapat 17A SPM itu, kini menjalani latihan amali di sebuah pusat perubatan terkemuka di UK, dan dijangka menamatkan pengajian pada Mei ini. Ibunya, Sabariah Hassan berkata, setiap hasil kerja anaknya dipuji pensyarah dan rakan sekelasnya malah Nur Amalina kini sedang bertungkus-lumus menyiapkan sebuah buku perubatan. “Oleh itu, isu kegagalan dalam pengajian tidak timbul seperti dakwaan pihak tertentu,” katanya kepada pemberita di sini semalam. Beliau memanggil sidang media bagi memberi penjelasan berhubung laporan beberapa blog mendakwa Nur Amalina kini menjalani gaya hidup bebas dan liar selain gagal dalam pengajian dan sudah kembali ke tanah air secara senyap. Sabariah berkata, beliau kesal dengan laporan blog itu yang melemparkan pelbagai tohmahan termasuk menyiarkan gambar peribadi anak tunggalnya berusia 23 tahun itu yang kini sedang menamatkan pengajian tahun akhir. Beliau yang juga Penolong Kanan Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Taman Johor Jaya 2, berkata gambar yang disiarkan blog terbabit dipercayai dicuri dari laman sosial Facebook Nur Amalina. “Pakaian yang dipakai Amalina dibeli saya sendiri, manakala gambar terbabit dirakam ketika kami bersama melancong ke Paris untuk bercuti pada Ogos 2009. “Sebenarnya, gambar yang disiarkan itu gambar lama yang bersifat peribadi. Saya mengenali setiap rakannya yang turut berada dalam gambar itu,” katanya. Sabariah berkata, Amalina ada menghubunginya melalui panggilan video ‘Skype’ kelmarin berhubung penyebaran gambarnya yang dituduh seksi itu dalam laman blog. “Dia ketawa ketika menceritakan perkara itu kerana sudah lali dengan tohmahan sebegini. Ini bukan kali pertama kejadian seumpama itu berlaku. Mungkin ada orang cemburu dengan kejayaan anak saya selama ini,” katanya. SUMBER - Berita Harian Apa pandangan anda? saya rasa sebagai idola pelajar-pelajar di negara ini, Nur Amalina perlu menjaga nama baiknya, bukan hanya menjadi pelajar cemerlang akademik tapi juga sahsiah. Sama-sama kita doakan Nur Amalina terus cemerlang akademik dan sahsia supaya terus menjadi idola para pelajar.

3 comments:

Anonymous said...

Are you looking repayment for playfully and slow-witted ways to save extra money? Would you like to lay away money in search special purchases or favorite activities? Compensatory subsidiary lolly for spending, unexpected expenses, and fiscal free time can be fun as favourably as easy. "Set" bills bread and coppers games are the answer.

Here are ten of my favorite readies games. [url=http://www.games2easy.com]free games[/url] However most of us comprise saved our modification in a container at some without delay or another, these variations are more fun, and because of that, sometimes more profitable. You probably drive come up with some sharp variations of your own when you foresee unbiased how effective these filthy lucre games can be!

Dollar Bills Go away - Give rise to small slips of manuscript labeled $1 or $2 or "Copy", along with the name of the scratch goals you are working on. An eye to benchmark, you strength hold slips that say something like: $2 Grand Coul‚e voyage, $1 Convection oven, $1 Luxurious restaurant dinner, $2 Predicament savings, etc. Drag a expose on incontestable days of the week, and rib the amount in your appropriate savings container or budget account. If you extract "Double-dealing", withdraw another put in and tender twice the amount showing towards that goal.

Coins Remove - Attack slips of instrument labeled with your goals as in the Dollar Bills Draw. In preference to of dollar amounts, mark them with switch amounts such as $.05, $.10, $.25, or $.50. Stalemate a blurt out on some or every epoch of the week.

Abu Idris said...

arrayah.info : Ariff Gay dan Amalina Seksi - Bukti Kegagalan Produk Sistem Pendidikan Sekular

Anonymous said...

[url=http://buyacyclovironlinerx.com/#14886]buy acyclovir online[/url] - cheap acyclovir , http://buyacyclovironlinerx.com/#18293 acyclovir 400 mg

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved