Breaking News
Loading...
Friday, December 9, 2011

sembang rakyat bodoh

hari nihh aku dapat satu link dari adik aku suruh aku tengok video nih...so x pe la aku pun tengok je la tajuk video nihh "musim hudud" dan dibuat oleh "sembang rakyat" so x pe la aku x kisah.... bila aku tengok video nih seriusly aku x sangka rupanya masih ada rakyat malaysia yang gila babi punya bodoh,bangang,x reti apa sampah sarap.video yang berkisahkan 5 orang rayat malaysia yang bodoh iaitu 3 orang melayu bodohh,1 orang cina,dan seorang sign aku x bengang sangat dgn orang cina dgn sign nihh sebab diorang nih bukan lah orang islam so x kisah la kalau diorang x sokong undang-undang islam yang jadi masalahnya sekarang orang melayu islam nihh tambah2 pak aji yg kononnya baik dgn pakai lebai pa semua nihh,serius aku menyampah dgr,ada patut dia ckp hukum ISLAM x adil...hukum yg orang kafir buat tuhh adil ka??? Syariat Maqasid? Pegi jahannam lah. Lembu tinggal kondo tu pun Syariat Maqasid juga kan? hey yg umno tuhh korang tau ke apa yg diorang dah buat mcm2 benda dah depa buat sampai hancur habis semua orang melayu dalam malaysia nihh yang korang semua penyokong umno still sokong kerajaan UMNO yg ultra bangang nihh aku nihh heran betoi apa semua bukti yang duk ada dlm internet x cukup g ke nak membuktikan yg UMNO gagal memerintah negara wei orang melayu sedarlah lah diri sikit,kalau engine jet yg besar pun orang boleh curi sampai sekarang kita tak tau sapa yg buat.cuba korang bayangkan dah brapa juta duit rakyat malaysia hilang tanpa kita sedar....pastuh ada mamat cina nihh cakap PAS ikut DAP punya ckp luhh pergi mampuih la.....wei bagsa melayu semua korang sedar tak UMNO dah 50 tahun lebit ikut ckp MCA atau orang cina nihhh kalau umno x ikut ckp orang cina atau MCA mana mungkin singapore boleh dapat kat orang cina,kalau UMNO x ikut cakap orang cina mana mungkin PULAU PINANG menteri besar dia orang cina sedangkan yg menang kerusi terbesar kat situ orang melayu bodoh yang sokong UMNO
wei sedar la diri sikit wahai si umno....bawak2 la bertaubat sama  tambah-tambah pelakon yang berlakun jadi pak aji dlm video nihh hag tuhh dah tau x lama g sampai la ajal kau tuhh taubat la sebelum terlambat....lagi satu ada patut ckp PAS nihh parti ajaran sesat heyyy u sapa nak ckp orang ajaran sesat u tuhh bodoh bagsat air tgok pempuan depan hag x pakai tudung pun x tegur boleh plak ckp PAS nihh ajaran sesat adoi sakit kepala aku tgok orang melayu akhir zaman nihh 

1 comments:

elmi said...

hanya pencuri dan penyamun ja tak sokong hudud ni . lagi pun undang undang ni datang dari Allah jadi aku yang islam ni dgr dan aku patuh.Pada Allahlah tempat aku kembali. Padanyalah aku sembah dan padanyalah tempat aku meminta.

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved