Breaking News
Loading...
Friday, November 2, 2012

Malek Is Back

 Rasanya dah berapa bulan tak update blog ini haha....bila buka blog nih dah habis bersawang penuh dengan sarang labah-labah dah.Jadi memandangkan aku sekarang nih tengah cuti sem jadi aku dah update semua benda dalam blog nih termasuklah template yang lebih pantas...dan mesra seo remove semua widget2 yang tak terpakai dan buang semua apa yang patut dan semua iklan2 yang bodoh.so hari ini aku nak hidupkan kembali blog nih..yala nih blog pertama aku kot rugi la kalau biar dia terpadam begitu sahaja hahahha.Aku tak update blog nih sebelum nih sebenar aku sedang fokus kepada blog baru aku yang lebih fokus kepada benda-benda yang orang suka baca dan suka lihat...so selama 4 bulan aku duk berusaha meningkatkan traffic dan seo yang baik dan sekarang blog tuh semakin maju dan mendapat sambutan yang amat mengalakan hingga mampu memberikan 5000 pageview dan 2000 unique visit sehari.dan blog itu juga sekarang nih dah memberikan pulangan yang lumayan kepada aku hahaha..Jadi memandangkan Blog tuh aku dah tak perlu memberi penjagaan rapi so mulai hari ini aku nak update blog nih plak.So kepada pembaca-pembaca rajin-rajin melawat nuhh blog nih hahahha

0 comments:

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved