Breaking News
Loading...
Tuesday, September 20, 2011

kepulangan mahsuri di UiTM kedah



hari nih aku dengar cita ada orang pempuan dekat kolej mahsuri di serang histeria aku tak pasti sebab ape strees or ape.biasa la kan dah nak mula final test nihh maybe tekan kot.cerita sebenar aku tak tau sangat tpi so sape yang tau tlong cita jap hahahah


7 comments:

Eena Arrina said...

aiyakk.aku ingt mahsuri sejarah tu.hepelah kau ni.hahax :P

nasyitahahmadzaini said...

uish...asek antu je...takot lak -_- tolongggggggggggg!!!ahaha~

Anonymous said...

aikk malik..aku yg dok kat mahsuri pun xtau pew...ble bnde nie jadi weyh????ekin-csD

sampankertas said...

Ekin aku banyak informers la hahhah....aku dapat nih dari informers aku dari kelas B adha dia cakap siap pengang budak yg histeria tuhh>>???

Anonymous said...

laa yekew...adha pun ade gak...ble bnde nie jd...ntah le,aku xdgr pe2 pun le stakat nie...

sampankertas said...

maybe pihak uitm rahsiakan benda nihh dari pempuan kot hahahha uuuu seram aku duk mahsuri....

mimie azam said...

da lme ker???or dlm mggu nih??nsb bek blk umah..he3

Quick Message
Press Esc to close
Copyright © 2013 sAmpan KErTas All Right Reserved